Cum să folosești oferta limitata pentru promovare

 

Unul dintre cele mai vechi trucuri din cartea de marketing și publicitate este oferta limitata. Ea motivează o dorință naturală în psihicul uman și ne duce în pragul de a cumpăra rahaturi de care nu avem nevoie. De ce? Ei bine, pentru că nu o putem cumpăra mâine.

Iată câteva sfaturi despre cum să creați o oferta limitata care să vă stimuleze potențialul și vânzările și să vă perfecționați stilul de marketing.

Este în timp util – Oferta limitata trebuie să fie relevantă pentru ceea ce se întâmplă în perioada respectiva.

Este ceea ce doresc oamenii – Trebuie să oferiți oamenilor ceva ce le place. Încercați să faceți o vânzare al celui mai popular produs în locul celui pe care tocmai încercați să îl scăpați.

Timpul este scurt – O oferta limitata care se prelungește timp de opt luni nu este “limitată”.

Este exclusivă – Dacă doriți să provocați și mai multă luptă, limitați numărul de persoane care pot primi oferta dvs. Dacă primele 100 de persoane care se înregistrează primesc gratuit, oamenii vor dori să se înscrie mai repede.